«Українська стратегія» Гройсмана: чим відрізняється нова політична сила прем'єра

05 Червня 2019, 15:15
Володимир Гройсман 1190
Володимир Гройсман

Насичена епоха змін, яку переживає Україна, вимагає нових змін та рішень. З огляду на результати президентських виборів, зрозуміло, що українці стомилися від старої неефективної політичної системи й готові підтримувати молоді та некласичні політичні сили, які зможуть нарешті вивести рівень життя на кілька щаблин вище. І розпочати потрібно саме зі зміни виборчих канонів, щоб до влади могли стати ті, хто на це заслуговує.

Переконаний у цьому і Прем’єр-міністр Володимир Гройсман, який прийняв рішення йти до Верховної Ради зі своєю новоствореною партією. «Українська стратегія», яка впевнено завойовує прихильників, стане концептуально новою політсилою, що об’єднає і досвід, і креативні та відважні ідеї. В сукупності таке поєднання може здійснити справжній ривок у політикумі країни, як вважає чимало експертів.

НА БОЦІ ЛІДЕРА – НЕЗАПЛЯМОВАНА РЕПУТАЦІЯ, ДОСВІД І РЕЗУЛЬТАТИ

Безумовно, маючи за плечима колосальний досвід як політика, так і чиновника, Володимир Гройсман не міг стояти осторонь політичних процесів, які наразі відбуваються у державі. Адже за час його роботи було чимало зроблено, а ще більше розпочато. І усі починання необхідно довести до кінця, аби зміни, які вже суттєво відчутні для українців, нарешті втілились у життя і запрацювали на повну. А для цього необхідна підтримка Парламенту.

Безперечно, нинішню каденцію депутатів є за що хвалити, але і є за що критикувати. Адже Урядом можна було зробити значно більше, якби усі пропозиції, подані Кабміном, знайшли підтримку залу та впроваджувались швидше.  Незавершеними є ще багато питань із децентралізацією, медичними та соціальними реформами, насамперед через те, що хтось не хотів, аби робота здійснювалась швидко та ефективно. Попри те, що народні депутати змогли прийняти багато важливих рішень, низька ефективність Верховної Ради все ж залишається головним гальмом змін в країні. З 35-ти законопроектів, визначених Кабміном як пріоритетні для розвитку економіки, народні депутати за рік прийняли лише декілька.Зі слів Гройсмана, він добре розуміє, як працюють процедури всередині, адже сам був спікером парламенту.

«Ми маємо змінити систему ухвалення рішень. Ми маємо бути швидкими, мобільними і максимально якісними. Не можна витрачати роки на один закон. Порядок денний, який ми маємо визначити на перспективу, має бути реалістичним, сильним і здатним пришвидшити процеси, які відбуваються в «державі», – наголосив Глава Уряду.

ВІД СПІВПРАЦІ РАДИ ТА УРЯДУ ЗАЛЕЖИТЬ ДОБРОБУТ УСІХ УКРАЇНЦІВ

Не секрет, що від того, хто преставлятиме  українців у Парламенті, залежить співпраця з Урядом, яка є основою для подальшого розвитку усіх сфер життя країни. Володимир Гройсман давно закликав до зміни системи прийняття рішень у Верховній раді й особливо наголошував на цьому після президентських виборів.

Парламент має формуватися і працювати за новими правилами. Щоб нові лідери від партій  «Люди важливі», «Голос» та інших політичних сил змогли увійти та оздоровити українську політику, вибори до Верховної Ради мають відбуватися за новим виборчим законодавством. Потрібно реформувати сам Парламент та зняти депутатську недоторканність. Про останнє мова піднімалась неодноразово, проте ще й досі не було зроблено жодних кроків, аби пришвидшити цей процес.

«Я вважаю, що недоторканість українського парламенту і інших чиновників – вона їх роз’їдає зсередини, вона дозволяє розширювати рамки і порушувати закон за який всерівно доведеться відповідати. Тож давайте зараз приймемо рішення і знімемо недоторканість. Я глибоко переконаний у тому що це правильно, чесно і достойно», – наголосив Гройсман.

Лідер «Української стратегії» наголосив, що між президентськими та парламентськими виборами є «вікно можливостей», які треба використати для того, щоб далі змінювати систему. Адже якщо вдалось змінити систему децентралізації, то можна почати закріплювати її у Конституції. Для цього потрібно змінити виборчу систему – відкриті списки...

«Тоді ми більш якісних людей приведемо у систему центральної влади, в тому числі, можливо, й з місцевого самоврядування», – пояснив Гройсман. 

НЕ БАЧИТЬ РЕЗУЛЬТАТІВ ТОЙ, ХТО НЕ ХОЧЕ БАЧИТИ...

Те, що новий Президент не пішов шляхом співпраці з чинною Радою і розпустив Парламент відразу після інавгурації, стало своєрідним каменем спотикання між двома політичними органами.  Адже, в свою чергу, Парламент не підтримав запропоновану Президентом нову схему виборів до Верховної Ради. Як результат, вибори проходитимуть за старою схемою, яка, як показує досвід, не є ефективною. Нових людей пройде не багато, а ті, що потраплять в Раду, змушені будуть працювати за старими законами.

Окрім того, у той же день Зеленський зажадав, щоб усі міністри написали заяви про відставку. На думку експертів, звинувачувати усіх міністрів у бездіяльності аж ніяк не можна, адже протягом трьох років чимало результатів було досягнуто. Ті реформи та нововвведення, на які попередні Міністерства навіть не наважувалися, були якщо не втілені, то принаймні розпочаті. Не заслужив на таке ставлення Президента і Гройсман, який часто був ініціатором тих чи інших проектів, що дали в подальшому хороший результат. Однак Прем’єр у той же день подав у відставку, надавши шанс Зеленському зайнятися формуванням нового Уряду.

«Я вважаю, що президент має негайно внести кандидатуру прем’єр-міністра і нового уряду і я вважаю, що це має відбутися у найкоротший термін», – наголосив прем’єр.

Політолог Віктор Таран у публікації видання «Укрінформ» дав свій коментар діям Зеленського:

«За півроку до старту виборчої кампанії Президент хотів би мати лояльного прем'єра, який мав би стати його ключовим VIP агітатором. Оскільки Гройсман відмовився виконувати роль своєрідного «весільного генерала», його спробували замінити. Однак через відсутність гідної кандидатури, реалізація цього плану була відкладена…», – висловив думку Таран.

ХТО ПОТРАПИТЬ У КОМАНДУ «УКРАЇНСЬКОЇ СТРАТЕГІЇ» ГРОЙСМАНА

У Володимира Гройсмана є чітке розуміння того, в якому напрямку рухатись для розвитку країни. Тож, логічно, що на він хоче привести до Верховної Ради молодих, але водночас досвідчених людей, які знають що треба зробити для успіху України. На зміну старим кадрами мають прийти ті, хто зможе по-новому дивитись на проблеми країни і матиме своє бачення їх вирішення.

«Для мене участь у виборах – не просто бажання брати участь у виборах. У мене чіткий погляд на те, що може зробити Україну і українців сильніше. І вважаю, що ці кроки повинні бути реалізовані», – пояснив Гройсман.

В парламент Прем’єр та його нова команда йдуть, щоб змінити систему, яка стримувала стрімке реформування держави бюрократичними застарілими парламентськими процедурами, побудувати сильну економіку і, що важливо, захистити соціальні верстви, які за останні три роки отримали значне покращення умов життя. Адже все, що розпочато, потрібно завершити, і зробити це максимально успішно!

До речі, рейтинг нової сили Гройсмана почав стрімко рости, щойно він заявив про свою участь у виборах. Такий ривок за короткий час показує що «Українська стратегія» легко проходить через майже два місяці до парламенту.

Високо оцінюють шанси Гройсмана і місцеві експерти та прості волиняни.

«Реформи, розпочаті Урядом Гройсмана, є частиною стратегії покращення життя кожного українця. Ситуація склалася так, що на півдорозі доводиться зупинятися. Для того, щоб завершити базові реформи, ми об’єднуємося у політичну партію «Українська Стратегія Гройсмана». Незабаром буде презентовано нашу Програму та план розвитку країни. Лідером партії є людина, яка має потужну енергетику, харизму та силу волі, щоб провести усе розпочате до позитивного завершення. Для цього йому і Партії потрібна підтримка кожного українця», – розповів голова Волинської обласної організації політичної партії «Українська Стратегія Гройсмана» Сергій Адамчук.

Данило МОСТОВИЙ

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром