Основними причинами аварій є жахливий стан доріг

04 Лютого 2018, 13:00
1989

У 2017 році на території обслуговування патрульної поліції Волині трапилось 1 553 дорожньо-транспортні пригоди, з яких 340 – з потерпілими і в яких 38 осіб загинуло та 452 травмовано.

Про це повідомляє Патрульна поліція Волинської області на своїй сторінці у facebook.

«Ця інформація стосується не всієї області, а лише нашої території обслуговування (м. Луцьк, дороги Устилуг-Луцьк-Рівне, Луцьк-Ковель-Ягодин, Луцьк-Маневичі).

Патрульні поліцейські оформили кілька десятків адміністративних матеріалів за ч.4 ст.140 КУпАП на утримувачів вулично-шляхової мережі (порушення, що спричинили створення аварійної обстановки або пошкодження транспортних засобів, вантажів, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна).

Ці матеріали далі направляються до суду. Що це означає? Роз’яснює керівник сектору розшуку та опрацювання матеріалів ДТП УПП у Волинській області Вадим Оксенюк.

«Якщо певний відрізок дороги є аварійно небезпечним, не відремонтованим, то про це мають свідчити дорожні інформаційні знаки, що встановлюються відповідним органом місцевого самоврядування.

Водій, бачивши такий знак, має знизити швидкість і їхати максимально обережно. Ці адмінматеріали оформлені на ділянках, де, швидше всього, не було інформаційних знаків. Тобто і дорога не відремонтована, і попереджувального знаку про це немає. Тому в таких випадках оформляли матеріали на утримувачів відрізку дороги.

Але є інший бік медалі. Відповідальний майстер може прийти в суд з довідкою, що з бюджету не виділено коштів на ремонт цього відрізку, тож хто і за що мав його відремонтувати – невідомо.

Зазвичай, якщо збитки незначні, людина не звертається до суду по компенсацію, або ж не хоче звертатись через довгу тяганину. Разом з тим, якщо ДТП таки сталась, патрульні оформляють відповідний протокол.

Водій може бути незгідним з протоколом, мовляв, заїхав в яму, розміри якої перевищують допустимі. Тоді на місце викликається представник житлово-комунального господарства, робляться заміри, обстеження, і на відповідальну особу складається протокол за ст.140 КУпАП».

Роз’яснення надають і працівники відділу безпеки дорожнього руху. Нагадаємо, що цей відділ реорганізований у кінці вересня 2017 року, він слідкує за дотриманням правил дорожнього руху, зокрема, щодо технічного стану громадського транспорту, виявлення недоліків в об’єктах вулично-шляхової мережі, проведення ремонтних робіт в різний період. Також працівники відділу погоджують ордери на виконання дорожніх робіт та схеми організації дорожнього руху. 

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024