Ягодин: пояснили, для чого потрібен ще один міст

17 Червня 2018, 10:05
Міст на Ягодині 5317
Міст на Ягодині

Інтенсивність потоку вантажів через митні пости Волинської митниці ДФС стабільно зростає. Про це свідчить митна статистика, яку підсумували за січень-травень 2018 року.

Зокрема, за 2018 рік порівняно з аналогічним періодом 2017 року вага товарів, які вивозились з України через Волинь, зросла на 39%, а тих, які ввозились – на 50%, – повідомляють у Волинській митниці ДФС.

Відбулися зміни у структурі бюджетоформуючих товарів. В Україну стали завозити більше легкових (у півтора рази) та вантажних (вдвічі) автомобілів. Натомість меншою стає частка одягу та  продукції тваринництва (м'ясо птиці, сало).

За січень-травень 2018 року митницею видано 366 нових свідоцтв про допущення дорожнього транспортного засобу до міжнародного перевезення. За добу через волинські пункти пропуску перетинало кордон в середньому 983 вантажних автомобілі, з яких в середньому 822 користувались мостом через Західний Буг у пункті пропуску Ягодин.

Під час виїзного засідання комітету Верховної Ради України з питань бюджету в Луцьку начальник Волинської митниці ДФС Віктор Кривіцький озвучив позицію установи щодо вирішення проблеми черг вантажівок на перетин державного кордону.

«Час планувати спеціалізований пункт пропуску виключно для вантажних перевезень. Шикарна логістика Ягодина приваблює у цей пункт пропуску все більше учасників ЗЕД. Проте якщо ми не хочемо згубити цей потенціал у виснажливих чергах перед мостом – то мусимо будувати ще один міст», – сказав Віктор Кривіцький.

Серед інших варіантів він запропонував розглянути можливість облаштування додаткових смуг руху для автомобільного сполучення на діючому залізничному мості для вантажних перевезень в Ізові (Володимир-Волинський район).

Коментар
19/03/2024 Вівторок
19.03.2024
18.03.2024