Аферистам не вдалося зняти гроші, то вони облаяли власника картки

16 Липня 2017, 13:00
3120

Розвиток сучасних технологій потягнув за собою й нові способи шахраювання.

І коли всі, від студентів до пенсіонерів, отримали банківські карти, то шахраї – можливість щораз удосконалювати навички здирництва, – йдеться у газеті «Новий погляд+» за суботу, 15 липня.

Особливо вразливими грошові рахунки стали після атаки так званого вірусу «Пєтя».

Як повідомляє прес-служба «Ощадбанку», шахраї телефонують клієнтам банку і від імені співробітників просять надати їх персональну інформацію для доступу до рахунку. Такі дії вони пояснюють втратою баз даних внаслідок злому електронних систем «Ощадбанку», хоча насправді їх безпека та конфіденційність збережена.

Про подібний випадок, який не просто шокував родину, але й не на жарт розізлив, розповіла знайома. Мало того, що аферисти хотіли з картки зняти гроші, так ще й обізвали нецензурними словами.

«Минулого місяця на телефон чоловіка прийшло SMS-повідомлення про те, що його банківський рахунок заблоковано, − розповідає постраждала. – Я відразу спохватилася і подзвонила у найближче відділення «Ощадбанку».

Мене попросили приїхати. Виявилося, що це аферисти поласилися на чужі гроші. Тішило лише те, що встигла їх зняти. Також порадили відкрити нову картку, що я й зробила,

Думала, що владнали всі нюанси та якби ж то… Наступного тижня задзвонив телефон чоловіка. На дисплеї висвітлився невідомий номер.

«Добрий день! Це «Ощадбанк»? Заблокували мою картку. Що робити?» – говорив незнайомець.

Чоловік не зрозумів про що йде мова. Який «Ощадбанк»? Через кілька хвилин дзвінок повторився тільки вже з іншого, також невідомого, номера. Суть розмови та ж сама. І так весь день не давали спокою.

Одного разу навіть обматюкали. Дійшло до того, що чоловік був змушений змінити номер телефону: стало просто нестерпно слухати різну маячню».

Ірина МАЇЛО

Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024